Bandyänka & plugg

Min F är iväg på träning och jag sitter hemma och ska egentligen försöka plugga lite. Tyvärr lockar nätet lite väl mycket just nu. ;) Dagen har spenderats på stan för lite shopping och fikamys. Älsklingen hittade en supersnygg Gant-kofta och jag några ursöta änglar på rea som fick följa med hem.

Imorgon ska jag äntligen klippa och slinga håret, det ska bli riktigt skönt att få bort allt det slitna och utväxten. Och bara det att sitta hos frisören och bli omhändertagen i över 2 timmar är ju heller inte fel. Sen ska vi iväg och kika på nått roligt imorgon också, får bli lite hemligt än så länge vad. Allt är lite ovisst just nu, berättar mer när allt är bestämt... ;) Men jag kan säga så mycket som att jag längtar tills imorgon och att jag hoppas allt känns perfekt!! :)

Som sagt, plugget nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0