Tips på kvällsmål

Har fått frågan vad jag brukar äta på kvällen. Detta beror lite på om jag tränat eller inte och hur mycket tid jag har mm. Det bästa är så klart att äta en middagsmål vid 18-tiden men oftast tränar jag då så ibland blir det middag innan träning eller efter lite senare på kvällen. Annars blir det ex äggröra, fil och flingor, havregrynsgröt, frukt och kesella eller goda smörgåsar och en kopp the. Har tyvärr inga superidéer då jag själv tycker att detta är lite och svårt och just nu när det är mycket med praktik och pendlingar så har maten tyvärr fått komma i andra hand. Hoppas ni fått lite tips nu, annars får ni fråga igen.


Kommentarer
Postat av: svea

jag brukar oftast äta baguetter eller piroger med fyllningar m.m.

2009-11-02 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0