Skönt med torsdag

Sådär ja, nu är 2 veckor av praktiken klar! Förkylningen håller i sig men är inte sämre idag i alla fall så jag har varit iväg och tränat en sväng. Däremot är inte magen riktigt som den ska så det får bli sån där magnyttig yoghurt idag också (Activia tror jag den heter, riktigt god faktiskt). Sen hade jag sett fram emot tv-kväll med Singing Bee och Lyxfällan men syrran upplyste mig och att det var Rosa Bandet-galan istället så det får det bli. Ska ladda upp inför en lång dag med examensarbete och tejpkurs imorgon. Men först MAT!

Kommentarer
Postat av: stina

tejpkurs? vad är det? har du tips på vad du äter för middag på kvällen? typ vid 18-19 tiden? ha en bra helg!

2009-10-30 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0