Det går framåt

I måndags pratade jag med den präst som vi vill ha till vigseln. Det är en av mina bästa vänners pappa som jag har träffat mycket genom hela min barndom och han har även döpt och konfirmerat mig. Det var roligt att han kände sig hedrad men tyvärr kunde han inte lämna ett 100-procentigt svar då det ligger under hans semester. Men jag tror det ordnar sig ändå!

Även den kantor som vi önskade bokades i måndags. Vi har arbetat några gånger tillsammans och jag tycker det känns jättebra att det är någon vi känner och som vi vet är bra.

Det som jag känner måste beslutas lite mer om nu är fotograf, gästlistan och om vi ska ha öppet hus direkt efter vigseln. Nästa helg åker jag hem till min blivande man så då får det nog bli lite bröllopsplanerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0