En mindre rolig dag

Som rubriken antyder så har det varit en mindre rolig dag idag. Skolan var helt ok med TENS-utbildning, inte varje dag man får sitta med lite skön TENS-massage på ryggen på föreläsning! Men sen kom beskedet om våra nästa VFU-platser. Man kan väl utan att överdriva säga att jag blev lite missnöjd. Första perioden är det tågpendling på ca 25 min, vilket är helt ok. Andra perioden kommer jag få bo på annan ort och därifrån ta mig till praktikplatsen med buss i ungefär en timme. Suck. MEN jag ska försöka göra det bästa av situationen och hoppas att det ändå är en bra plats och att jag kommer lära mig mycket. Efter dom 5 veckorna är det jul, jag får åka hem och sedan är det bara 1 termin kvar av hela utbildningen. Tyvärr är det inte helt lätt att tänka så hela tiden.

Skönt att skriva av sig lite, även om sånt som inte handlar om bröllopet! Det blev lite träning idag, körde ett lättare medelpass för att se hur kroppen reagerade nu när jag varit förkyld i över en vecka. Det var lite jobbigt kan jag säga! ;) Har även pluggat lite idag och självklart kollat på Idol. Nu blir det snart sängen så jag är redo för en heldag med manuella terapier imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0