Lite mycket just nu

Det var längesen jag skrev här nu! Det har varit mycket i skolan och nu börjar tentaplugget på ALLVAR då tentorna verkligen närmar sig med stormsteg så det har helt enkelt inte funnits så mycket tid till varken bloggande eller bröllopsplanerande. Men så snart tentorna är avklarade så hoppas jag det blir lite sånt igen. Tror jag ska köpa lite material till inbjudningskorten och börja testa mig fram lite nästa helg. Har lite idéer om hur det ska se ut.

Idag blir det böckerna men jag ska förhoppningsvis hinna med en promenad i solen och lite lördagsmys!
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas idag så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-27 @ 10:54:15
Postat av: Cecilia

Hej! Vad trevligt att du lämnade ett litet spår så jag hade möjlighet att kika tillbaka lite:)

TACK för gratulationerna, och grattis till er också! Nu ska jag ta och kika runt lite här! Ha en underbar dag!

2009-09-28 @ 09:51:19
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0