Sunny Sunday

Vilket härligt väder det är ute idag! Jag borde verkligen inte sitta inne och plugga eller hur? Har varit på F&S och kört ett pass och sen har jag planer på att gå ner på stan för lite ärenden. Men sen får det nog bli liiiite plugg idag också, för att hålla ångesten på någorlunda avstånd.

Shoppade en ny Allt om Bröllop-tidning igår och där fanns en del inspiration. Kanske fotar sen och lägger upp så ni också får se. Det blir nog lite bröllopspyssel här i kväll framför tvn. Jag har ju tänkt göra ett fotoalbum om vägen fram till altaret och fina bilder som inspirerar så det kanske jag ska pyssla med.

Hoppas ni får en bra dag i solen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att du gillar mina bilder! Jag fotar med en Canon 450d. Ofast har jag ett canon 50 mm 1,8 objektiv på, som jag älskar!

2009-09-20 @ 21:13:29
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0