Blommogram

Igår fick jag ett samtal från Interflora att jag hade ett blommogram att hämta idag. Det var från min älskade såklart som hade skickat en jättefin bukett med rosa blommor! ♥ Tyvärr får vi ju inte träffas denna Alla ♥ans dag men på onsdag! Vi bytte faktiskt lite presenter förra helgen jag var hemma. F fick en snygg tröja från Solo av mig och jag fick ett par jeansleggings från Object så jag hade inte förväntat mig några blommor idag! :) Söt han är!

Tyvärr slutade matchen igår med lätt hjärnskakning, en skadad axel och en stukad tumme för min älskling. Han är just nu på akuten för att kolla upp framförallt axeln som gör riktigt ont. Så ledsamt att inte kunna vara hos honom och stötta, det är det värsta med att vara särbos och ha 35 mil mellan sig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0