Upp och ner

Februari månad har inletts sådär tycker jag, började med ett litet brev från Försäkringskassan där det stod att jag ska betala tillbaka en del av det bostadsbidrag som jag fick under 2008. Roligt, har ju liksom inget annat att lägga pengarna på... Suck. Så humöret har inte varit på topp här MEN nu är det verkligen slutspurt på examensarbetet som gäller idag och imorgon och sen ska jag HEM. Resan är bokad till fredag morgon men eventuellt bokar jag om den tills imorgon eftermiddag beroende på hur handledningsmötet går idag. Vore väldigt skönt att få komma hem imorgon, om man nu kommer hem med tanke på alla inställda och försenade tåg den här veckan.
Ringde ett samtal idag som också fick mig på lite gladare humör, har bokat in ett möte hos en eventuell framtida arbetsgivare. Spännande och nervöst!

Kommentarer
Postat av: M

Tack för din kommentar..kul med ännu en blogg. Är det ok om jag länkar?? Får man fråga vart i jönköpingslän du hör hemma??



Ha en bra dag!!

2010-02-04 @ 07:54:44
URL: http://28juli2010.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0