Kväller igen

Torsdag kväll. Dagen har bjudit på en snabbvisit i skolan, en mycket trevlig fikastund på Espresso House, gymträning, Sex & the City och lite impulsshopping hos HM som ni ser här nedanför. Klänningen kan vara en kandidat till examen annars får den bli en fin sommarklänning och kuddarna ska få ta plats i vår säng. Tygkorgen tänkte jag eventuellt ha som smyckesförvaring.

Har packat mina väskor igen för Smålandstripp imorgon kväll, ska sysselsätta mig med Snabba Cash under tågresan. Läser den nu, typ år efter alla andra! Kanske en bröllopstidning slinker ner också... ;)



Slänger in en riktig vinterbild från senast jag var hemma, men nu vill jag ha VÅR!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0