Längesen

Oj vad längesen jag skrev här sist! Det är fullt upp hela tiden här hemma med praktik, träning, pyssel i lägenheten mm mm. Min lilla systerdotter har premiärsovit här över natten förrförra helgen och nu i helgen målade vi om sovrummet. Jag har ju en förmåga att hitta på en massa projekt här hemma. Har ett par stycken som väntar nu innan sovrummet är helt färdigt. Men fint blir det! :)

Kväll igen och dags att sova så jag orkar med ytterligare en dag på praktiken, imorgon med halvtidsutvärdering och TENS-utbildning!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

vad har du mer för planer? alltid kul att göra om lite. det har vi också gjort hemma precis.

2010-05-20 @ 15:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0