Särbos

Det är en speciell dag idag. Jag har inte berättat tidigare att jag och F är särbos då jag pluggar på annan ort ca 35 mil från honom och idag har jag då flyttat dit. Vi har haft det så här i 2 år nu och nu är det sista året innan vårt nästa liv väntar nästa sommar som man och hustru och sambos igen.

Det var tufft när mitt flyttsällskap åkte hem idag men nu väntar så mycket runt hörnet - två sista terminer på sjukgymnastprogrammet, examen, bröllopsplanerande, hemflytt och till slut bröllop nästa sommar. Det är det jag kommer att leva på för att klara av 9 månader till som särbos. Jag har börjat nedräkningen...


Kommentarer
Postat av: Sandys

vad underbart det kommer kännas sen när det äntligen är slut...jag och min man hade det precis likadant så otroligt jobbigt och behöva vara ifrån varandra men nu är vi lyckligare än någonsin för vi vet hur det känns och vara ifrån varandra

2009-08-30 @ 21:40:42
URL: http://sbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0