Dan före dan före dopparedan

22 december, helt galet. Jag är hemma för jullov och njuter av att andas Smålandsluft. Kallt som sjutton har det varit senaste dagarna men nu är det nog runt 0an, däremot snöar det hur mycket som helst just nu. Riktigt mysigt, stackars älskling bara som är iväg på träning 4 mil hemifrån. Själv har jag varit iväg på julklappskväll hos J och nu sitter jag hemma i soffan med massa värmeljus och ser Välkommen till Familjen.

Imorgon blir det en sväng till syrran för ännu mer julmys, en runda på stan för att handla sista julklapparna och sen lillejul hos mor och far. Snart är det verkligen julafton! Jag har inte aning om vad jag får av min F. Han kommer nog bli ganska överraskad för sina klappar tror jag, hihi, har lyckats mycket bra i år!

God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0