Lucia

En tradition jag har med mig hemifrån är att titta på luciatåget som alltid sänds på SVT på luciadagens morgon så idag blev det inget undantag. Jag hade ställt klockan på 6.55 och såg sedan den superfina lucian som i år sändes från Växjö, dock utan lussekatt och pepparkaka. Sen somnade jag om och vaknade halv 10 istället så det har varit en ganska soft start på dagen men i eftermiddag blir det mer lucia då jag ska se luciatåget i Domkyrkan. Men först lite fix på stan och här hemma. Är så sugen på julskinka så nått sånt får det nog bli till lunch idag.

Det börjar kännas att det inte är så långt kvar till lite julledigt. Helt galet att vi efter denna praktik i princip ska vara klara sjukgymnaster då vi inte kommer läsa mycket mer sjukgymnastik nu. Men det ska nog gå på nått sätt, har ju redan haft flera egna patienter! ;)

Nu blir det stan en snabbis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0