Uppdatering

Har fått höra att jag uppdaterar för sällan. Jag vet!! Det är inte mycket aktivitet här, just nu är det mycket roligare att läsa andras bloggar och sen händer det ju inte så mycket speciellt här mer än praktik och plugg. Men igår var jag faktiskt en sväng till Örebro med Fridha. Vi gick en sväng på stan och sen var vi på julallsång på Stora Torget. Bl a Charlotte Perelli och Brolle var med. Det var superbra och Brolle sjöng min och älsklingens favortitlåt! Idag var det dock tillbaka till vardagen och praktiken igen men redan imorgon kväll händer det spännande saker. Då blir det julkonsert med Shirley Clamp, Sonja Aldén, Sanna Nielsen och Måns Zelmerlöw, det ser jag fram emot, julsångsnörd som jag är! Men nu ska jag krypa ner och sova. Tidiga mornar = tidiga kvällar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra att du uppdaterar så jag kan se vad som händer hemma i Sverige!

Konstigt det känns med att det snart är jul...här i Thailand får man ingen direkt julkänsla!

Hoppas att praktiken går bra!

Jag har skrivit nytt meddelande och lagt ut bilder på facebook...du får kolla!



Kram

2009-12-14 @ 01:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0