Sista dagen i november

Det finns inte så mycket tid över till att blogga längre. Jag går hemifrån 6.10 och här hemma 12 timmar senare och då ska jag hinna träna, laga mat och dona här hemma innan jag går och lägger mig vid 21-22-tiden. Dagarna bara rullar på! Men i helgen har jag i alla fall varit hemma och det var jättemysigt som vanligt, tyvärr kände jag mig otroligt stressad hela helgen och fruktansvärt trött efter en vecka med ny praktikplats, nya krav och långa dagar. Men nu är det måndag igen och det är bara att ta nya tag, knappt 3 veckor kvar av praktiken och 22 dagar kvar till jag åker hem för lite "jullov".

Angående bröllopsplaneringen så har vi nu tillfrågat en kille som solist och han skulle fundera på saken. Sen har jag hört rykten om att möhippan är under planering. Borde jag bli nervös...??!! ;)





Nya adventsljusstaken från Village!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0