Söndag

Jag ser på statistiken att fler från min gamla blogg har hittat hit, trevligt! Kände att det var dags att byta nu då jag skrivit nästan 3 år i den gamla och att det nu har kommit in nått nytt i mitt liv som präglar det oerhört. En början på ett nytt kapitel som startar på allvar nästa sommar.

Gårdagskvällen tillbringades med den otroligt spännande filmen Twilight, lite sent ute kanske men nu har vi sett den och den var jättebra och mycket sevärd om inte annat för Robert Pattinson! ;) Förlåt älskling!
Nu efter en tallrik gröt ska jag bege mig till gymmet för att köra lite ben och det blir nog en runda på löpbandet också. Sen är planerna att plugga lite och att kanske ta en runda på stan då jag har ett ärende åt syrran.

Hoppas ni får en trevlig söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0