Ringarna... igen

Igår var jag hos guldsmeden och tittade på det förslag vi tidigare hade till mig som förlovningsring och vigselring. Men nja, nu var jag inte lika säker plötsligt. Men istället hittade jag en annan vigselring som var hur fin som helst. Förlovningsringen är i prinicip bestämd, både Foch jag kommer att smälta om våra vi har och göra dom i en annan form. Problemet är nu att med den nya vigselringen så blir ringarna ännu mer utöver vår budget! Ska sätta mig och räkna lite mer på budgeten tror jag. Det är ju ändå ringarna som man kommer att ha hela livet. Och den var sååå fin!


Denna var länge en storfavorit, men jag har inte provat den faktiskt. Från Schalins.




Denna är också fin, men det blir ganska mycket guld tycker jag. Också från Schalins.




Om budgeten varit lite större så hade denna stått högt upp på önskelistan!

Bilder: vigselbutiken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0