Nu gäller det

Nu finns det snart ingen återvändo, imorgon klockan 11 är upp till bevis för min praktiska förmåga när det gäller sjukgymnastisk behandling. Både helgen och den här dagen har spenderats med plugg så jag hoppas att det ska gå vägen. Ni måste hålla tummarna för mig!! :)

Ligger i sängen och ser Hollywoodfruar nu, ett nytt favoritprogram! Självklart har jag laptopen med mig och tittar runt lite på nätet samtidigt. Men snart ska jag sova så att jag är utvilad till morgondagen, efter examinationen är det bara att sätta igång att plugga till den skriftliga tentan på fredag. Full fart framåt!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej. hoppas din tenta gick bra. behöver lite tips på goda och smidiga kvällsmål som du brukar äta, inte middag utan mer en stund innan man ska sova? tack för en bra blogg.

2009-09-29 @ 15:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0