Bröllop update

204 dagar kvar till dagen med stort D.

♥ Gästlistan är påbörjad nu men tyvärr inte alls klar. Just nu är det jag som velar om vilka släktingar som ska bjudas. Inte alls lätt det där när man har en stor släkt, vart ska gränsen dras? Måste ta mig en ordentlig funderare.

♥ Frisören är bokad, får se om jag ska sminkas och klä på mig där också.

♥ Besökte en fotograf häromdagen och nästa lördag ska vi till en annan och se vad han har att erbjuda. Sen hoppas jag att vi kan boka någon av dem efter det.

♥ Kostnadsförslaget på ringarna kom idag, inte riktigt så högt som vi gissade men ändå mycket högre än vad vi hade budgeterat från början. MEN det blir denna kombination i alla fall. Kommer bli så fint! De kommer troligtvis tillverkas i februari/mars. Dags att börja tänka på graveringen alltså. Fredrik vill ha något på latin, frågan är hur långt man kan skriva? Har två förslag men svårt att veta om det får plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0