Status

Nu var det ett tag sedan igen och nu har det ju faktiskt hänt saker här! Igår blev jag erbjuden (jajemän erbjuden, har inte ens sökt) ett sjukgymnastvik i sommar där jag ska göra min sista vfu! Känns väldigt bra och samtidigt skrämmande. Lilla jag ska verkligen arbeta som sjukgymnast...! Sen är hemtentan inlämnad och ex-arbetet är klart och godkänt. Äntligen! Nu väntar jag på att min F ska komma hit med tåget, det är försenat (såklart, hur skulle det annars vara när SJ är inblandade) och beräknas vara här om en timme. Vi ska ha en supermysig helg och vi börjar med att åka till Stockholm imorgon för lite shopping! Har en del på inköpslistan bl a lite till bröllopet... :)

Hoppas ni också får en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0