Bröllopsfunderingar

Satt och diskuterade lite om bröllopet med värdinnan igår och hade lite smått panik efteråt. Det är så mycket att tänka på och som man måste besluta om. Vilka ska man bjuda till exempel. Både jag och F har relativt stor släkt och umgås knappt med hälften av dem, ska dom ändå bli bjudna till vårt bröllop? Just nu är vi inne på att ha öppet hus med fika direkt efter vigsel dit alla släktingar och vänner är bjudna och sedan har middag med närmaste familjen och vännerna. Två lokaler är i alla fall bokade så får vi se hur vi gör. Ska vi ha båda måste vi även ha dukning till båda, några som fixar fikat mm mm. Tycker det blir svårt vilka man ska bjudna ändå, vart ska man dra gränsen?

Sen till det här med ringarna. Vi fick kostaden för den tänka kombinationen häromdagen. Den var egentligen lite över vår budget men så är det ju ändå ringarna vi ska ha resten av livet. Måste in till guldsmeden och titta lite igen.

Tur att jag har den bästa värdinnan som verkligen engagerar sig redan nu och kommer med förslag om hur vi ska ordna allt. Det är riktigt skönt. Det är ju inte meningen att man ska tycka detta är jobbigt och det gör jag inte. Bara att det är så mycket som det måste beslutas om. Man vill ju att den dagen ska bli den perfekta dagen!

Nu ska jag sluta svamla över mina bröllopsproblem, var tvungen att skriva av mig lite bara. Det ska bli helt underbart att få gifta mig med mannen i mitt liv, tror knappt att jag har fattat att det ska ske ännu!


Hihi, riktigt så här illa är det inte!! ;)

Kommentarer
Postat av: Lina.

Kika gärna in på min nyöppnade smyckessida, jag tillverkar bla pärl och kedje armband..men även mycket andra armband i olika material. VÄLKOMMEN! :)



www.DesignByLina.se

2009-08-23 @ 16:02:01
URL: http://www.designbylina.se/
Postat av: sandy

hahah vilken rolig bild :D



Det där med vilka man ska bjuda och inte är ett stort beslut som man oftast ältar mkt på. Därför är det så skönt sen när inbjudningarna är iväg skickade

2009-08-24 @ 14:29:07
URL: http://sbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0