Bruduppsättning

Det är med uppsättning är ett inte helt enkelt kapitel. Från början tänkte jag bara ha håret lite lockigt och utsläppt men nu blir det nog ändrade planer. Just nu funderar jag på att ha lockigt, lite slarvigt uppsatt och med lite hårslingor som hänger ner. Vill absolut inte att det ska se för stramt och uppstyrt ut utan gärna lite romantiskt och lekfullt med lite glaspärlor och stenar i.



Heidi Klum har underbara lockar här och fin blond nyans. Tänk med överhåret lite slarvigt uppsatt också! Perfekt!


Denna gillar jag mycket men den känns lite mer uppstyrd men ändå väldigt fin.

Kommentarer
Postat av: Bröllop 2010

Tack =)

ja det har vart jätte kul att skapa inbjudningskorten =)

när gifter du dig??



fina håruppsättningar så har jag tänkt mitt hår ;):)

2009-08-15 @ 10:01:35
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/tva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0