En bröllopsblogg

Hej och välkomna till min bröllopsblogg! Här kommer jag berätta om min och min älskades resa fram till altaret i juli 2010 (och även lite annat kanske!). Förberedelserna är redan i full gång och vad vore bättre än att få dela med sig av tankar och funderingar kring allt som ska fixas och ordnas?! Så nu hoppas jag att det finns fler blivande brudar (och även ni som redan är gifta! Hur gjorde ni?!) som behöver inspiration och jag hoppas att vi tillsammans kan hjälpa varandra.

Enjoy!


Bild: Handsweden.se

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad roligt, grattis!

jag köpte en svart fotobok, en sån där med helt svarta sidor... sen köpte jag massa bröllopstidningar och klippte ut sånt som jag gillade. detta klistrade jag sen in i boken, ett uppslag för blommor, ett för smycken, ett för resor, ett för klänningar och så vidare... och nu i efterhand när man kollar igenom den så var det mycket från den som kom med på dagen d =)



lycka till!

2009-08-14 @ 12:07:18
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: bröllopsbloggen

lycka till med din nya blogg och tack för de fina tipsen...



kram

2009-08-14 @ 13:33:40
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0