Fujidirekt Fotobok

Jag har fått erbjudandet att blogga om Fujidirekts Fotobok och då få en fotobok alldeles gratis. Eftersom jag fullkomligt älskar foton och framkallar och sätter in kort i album titt som tätt så passar detta mig utmärkt. Jag har tänkt göra en fotobok om vårt bröllop men denna ska jag använda som present så vad den kommer innehålla får tyvärr vara hemligt så länge.

Varför inte prova du också och gör en fotobok om ditt barns första år, sommaren 2009 eller om dig och dina nära och kära. Det finns ju massa olika speciella tillfällen som man kan göra en fin bok om. Har du blogg så kan du klicka här!



Bild: fujidirekt.se

Kommentarer
Postat av: S

Jag håller på me min nu :D så roligt

2009-08-30 @ 21:42:06
URL: http://sbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0