Helgen går mot sitt slut

Så är ännu en helg förbi och imorgon är det dags för en ny vecka med ny praktikplats. Lite fjärilar i magen finns det allt men jag hoppas att det ska vara en bra plats med bra handledare och jag ser fram emot att lära mig massor.

Igår hade jag en riktig slappardag med morgonpromenad, en sväng på stan för att spana efter julklappar och 3 nostalgifilmer - Ensam hemma, Gilbert Grape och Fyra bröllop och en begravning. Idag blev det gymmet en sväng och sen har jag pysslat här hemma resten av dagen. 6.24 går mitt tåg imorgon bitti så jag ska strax krypa ner och sova. Kanske blir att kika lite på Bridget Jones som går på 3an vid 21.00.

Ps. Bröllopsplanerandet har stått stilla ett tag nu, mycket annat som tar tid men snart hoppas jag hinna med litegrann igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

möhippan är under planering :P krams j

2009-11-25 @ 21:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0