Ledig fredag

Idag så ska jag faktiskt ha en ledig fredag, det var inte igår! Vi ligger så bra till med examensarbetet så vi bestämde oss för att vara lediga idag. Ska bara kolla över min hemtenta och skicka in den nu på förmiddagen så ska jag släppa skolan sen för dagen och istället ägna mig åt lite städning, lite stanspring med Fridha, träning och självklart Idol ikväll.

Annars i veckan har jag avslutat första praktikperioden och fått bra betyg så det känns toppen även om det var lite sorgligt att lämna alla där då jag trivts väldigt bra. Igår hade vi hejdå-kalas för Malin som ska till Thailand ett par månader, mycket trevligt var det!
Nu ser jag fram emot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0