Älskade Husfruar

Tittar just nu på Desperate Housewifes där Susan ska gifta sig med Mike igen! Hennes klänning är mycket lik den som jag fastnade lite för först men som inte riktigt passade i budgeten. ;) Fin är den! Åh om 298 dagar står vi också vid altaret! ♥

Helgen hemma var underbar som vanligt, jag behöver en dos kärlek av nära och kära för att orka med sista året känner jag. Men igår drog plugget igång igen då kursen för Examensarbetet startade och imorgon börjar den kliniska kursen så det är full fart framåt. Tyvärr tycker tydligen lärarna på programmet att det inte räcker med att ha en kurs i taget utan vi kör två samtidigt! Suck, jaja jag hoppas att det ska gå vägen ändå.

Nu ska jag hoppa in till tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0