En vanlig tisdag

Efter en dag som har gått superfort med pm-skrivande och en liten promenad så blir det en lugn kväll här i min lilla studentetta. Har suttit och byggt lite på min farm på Facebook (FarmVille) men nu ska jag ta mig i kragen och laga lite matlådor och fixa lite här. Av nån konstig anledning ligger det liksom saker och kläder överallt och imorgon måste det vara någorlunda ordning då vi ska ha skrivstuga här igen. :) Sen blir det belöning i form av Ugly Betty och Desperate Housewifes (som slutade väldigt spännande förra veckan!).

Vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Postat av: emma

vad gör du idag sötnos? (:

2009-10-14 @ 14:51:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0