Planeringen

Idag är det 280 dagar kvar till vårt bröllop! Kyrkan och festlokalen är bokade, klänning och slöja är köpt, boende för bröllopsnatten är bokat och jag har gjort ett provex av våra inbjudningar som blev superfint. Tänkte göra festprogram och tackkort i samma stil och även placeringskorten. Tycker att vi ligger väldigt bra till tidsmässigt. Jag har kikat runt på olika bröllopswebshopar och tänkte börja inhandla lite dekorationer mm efter jul för att få kostnaderna lite mer utspridda och i december ska vi till guldsmeden och bestämma om ringarna och de ska sedan tillverkas i februari/mars. Det enda som oroar mig lite är fotografen och solist till vigseln. Har lite förslag men inget är spikat ännu. Det är ju så pass stora och viktiga saker men jag tror det ska ordna sig. Sen återstår det ju så klart massa ännu som sång till första dansen, tårtan, brudbuketten, frisyr, morgongåva mm mm. :)




Fin rosa dukning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0