No More Snow

Nu vill jag inte ha mer snö! Det blev ingen träning igår då alla idrottshallar är stängda i hela stan och så även idag pga av risken för takras. Jag har stått i kö 45 minuter för att köpa en ny tågbiljett till en resa som med all säkerhet kommer att vara mycket försenad. Vi har skottat utanför huset (trots att vi varken är ägare eller vaktmästare här...) för hundrafemtioåttonde gången den här helgen och det går knappt ta sig fram med bilen i stan. Usch nu vill jag ha VÅR! Mamma hade mätt snödjupet ute i deras trädgård och det var 80 cm idag! Det är nästan hälften av hur lång jag är! Sjukt!

Nu blir det snart en snöig promenad med J och vi ska hämta ut ringarna som klara på vägen hem. Ikväll är älsklingen ledig från träning (för en gångs skull har vi lyckats tajma det!) så då blir det mys här hemma och kanske ännu en snöpromenad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0