En underbar helg

Nu är jag tillbaka i min lilla studentetta efter en underbar helg hemma. Började fredagen med en lång sov- och mysmorgon i soffan framför tvn med tjocka täcket. Mycket skönt! Plocka bort julen, syster & bebisbesök, träffa vfu-handledare och en sväng på stan hann jag också med innan bandyn på kvällen. 2 mål, 2 assist och matchens bäste spelare stod min älskling för så jag var så stolt bandyfru! Vann gjorde dom också med 6-3! Igår gick vi en sväng på stan (shoppade en supersnygg vårjacka från VILA + lång stickad tröja på GINA TRICOT), lunchade ute, besökte bröllopsfotograf (mer kommer om det i ett annat inlägg) och på kvällen blev det mys i soffan med film (My Sisters Keeper) och mat och lite gott. En mycket bra lördag! Idag hann vi med besök hos svärföräldrarna och mina föräldrar för middag. Provade min klänning också som hänger ute hos mina föräldrar och bara väntar på att bli använd... :)

Nu ska jag försöka sova så jag pigg inför min sista termin på sjukgymnastprogrammet som börjar imorgon och en vecka full av uppsatsskrivande!

Kommentarer
Postat av: Stina

vore roligt om du visade lite kort på det du shoppat? lät spännande med jackan och tröjan. Lycka till med din utbildning.

2010-01-19 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0