Laddar...

Snart dags för v 12 som för mig kommer innebära träning och massa hemtentaplugg. Är verkligen inte sugen på det sistnämnda men vad ska man göra? Bara att bita ihop och skriva så det är över sen, svårigheten är väl bara att jag knappt fattat vad kursen handlar om och nu är det bara en vecka kvar.
Men jag har mycket att se fram emot denna vecka! På torsdag kväll kommer min älskling hit, det händer ju inte varje dag direkt, nästan ett år sedan sen sist. I alla fall ska vi till Stockholm på fredag för att shoppa, sen fortsätter väl lördagen i samma anda fast här då och söndagen är än så länge oplanerad. Det ska bli UNDERBART!

Nu ska jag äta lite kvällsmål och se Parlamentet!

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-24 @ 09:52:57
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: sara

tack!



jag beställde skorna på shestore. :)

2010-03-24 @ 19:13:45
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0