Lovely

Som vanligt är det underbart att vara hemma och schemat har varit det vanliga - stan, fika, familjen, vänner, bröllopsplanerande, mys, promenader mm mm. Nu i veckan försöker jag även få in lite plugg men det går sådär. Här hemma finns det så mycket annat roligt att göra. Igår var vi barnvakt åt Ebba och jag premiär-nattade och det gick jättebra, stolt moster! :) Hon har blivit så stor lilla tjejen, kan både dansa och gå flera steg och bland det bästa hon vet är att leka titt ut! Gullungen!
Planer för resten av veckan är våffelkväll hos svärföräldrarna imorgon och slinga håret på torsdag förmiddag. Sen dags att åka tillbaka till Västerås igen. Tiden går fort och jag hinner knappt med... Ska passa på att mysa med min älskling nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0