Tankar en onsdagskväll

Dags att blogga lite igen! Livet rullar på här med lite sociologi-plugg, träning och mycket bröllopsfunderingar. Igår var ett gäng från klassen på bio och såg Alice i Underlandet. Ganska bra och lite gullig film, klart sevärd om inte annat för att Johnny Depp är med! ;) Har shoppat lite nytt sen sist också, kanske skulle visa upp lite av det...
Börjar fundera på att börja packa ihop mina saker inför min Smålandsflytt som faktiskt inte är så långt borta. Dags att börja sortera papper, kläder och saker. Vad som som ska slängas, säljas och stanna. Tiden kommer gå fort till den där lördagen i april som jag längtat så länge efter. Först hem nu i 6 dagar sen kommer älsklingen hit, sen hem över påsk och sedan nästan direkt på kurs till Stockholm i 4 dagar och sen är vi framme i mitten av april!

Men nu är det ju fortfarande onsdagkväll och jag roar mig med semifinal i bandy, Hammarby-Villa och sen blir det såklart Greys Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0